Over mij

Mijn foto
Jack Russell Kennel Thornwoods Dreamcatcher. Wij fokken per jaar een paar nestje Jack Russell Terriers volgens de richtlijnen van de rasvereniging. Wilt u informatie over onze reuen of wanneer wij nestjes verwachten (zie ook informatie over onze honden). Kunt u contact opnemen met M. van Wichen tel. 0527 242384 of mailen thornwoodsdreamcatcher@live.nl

vrijdag 22 augustus 2008

Kan bijna niet wachten...


Soms heb je van die dingen die je niet meer loslaten.
Een jaar of 14 geleden zag d'r voor het eerst op een buiten beurs en was op slag verliefd....
Maar ja, het huis was niet echt geschikt en een dure investering. Maar ik bleef dromen, nu wonen we in een oude boerderij, maar het bleef bij dromen...
Nu zijn we hier ons huis aan het verven. We hebben al een paar jaar een vaatwasser staan die ingebouwd moet worden, we hebben een houten vloer die uit onze oude winkel is gekomen die we graag willen gaan leggen. Stukje voor beetje wordt het mooi hier. Omdat de vloer onder de keuken ook door moet lopen (we hebben een soort kookeiland, die de oude bewoner zelf heeft getimmerd) en de vaatwasser nog ingebouwd moet worden, moet die ook opnieuw worden opgebouwd.
Ik kook op een gasstel van de gamma en heb een klein tefal oventje die het bijna begeeft en waarbij je een stokbrood drie x door midden moet breken wil deze er in passen, niet echt luxe dus en nou we toch alles moeten aanpassen, stond een fornuis ook erg hoog op mijn verlanglijstje. Natuurlijk kijk je rond en zijn er vele mooi te koop...... maar die miste toch iets voor mij gevoel, de AGA bleef knagen.... maar ja de prijs.....
Ik ben op marktplaats gaan rond struinen en zag daar een cremékleurige AGA van zes jaar oud staan, dit was onze kans. We konden haar voor een zacht prijsje kopen en 6 september is het zover, ze wordt geplaatst.
Sometimes dreams come true!!!
So keep on dreaming!

Geen opmerkingen: