Over mij

Mijn foto
Jack Russell Kennel Thornwoods Dreamcatcher. Wij fokken per jaar een paar nestje Jack Russell Terriers volgens de richtlijnen van de rasvereniging. Wilt u informatie over onze reuen of wanneer wij nestjes verwachten (zie ook informatie over onze honden). Kunt u contact opnemen met M. van Wichen tel. 0527 242384 of mailen thornwoodsdreamcatcher@live.nl

donderdag 25 februari 2010

Geboren puppen Juul en Trento












Mama Juul
Thornwoods Dreamcatcher Frodo (reutje)
Thornwoods Dreamcatcher Finn (reutje)Thornwoods Dreamcatcher Freggel (teefje)Papa TrentoThornwoods Dreamcatcher Flock (reutje)
Gisteren zijn de puppen geboren van Juul en Trento. Het was een zware bevalling, maar gelukkig gaat alles goed met de puppen en mams. Het zijn 3 mannen en 1 dame.

1 opmerking:

Belle Brocante design zei

Hey hallo!
Wij willen een nieuwe werpkist en nu zag ik bij jou ergens zo'n leuke witte staan. Ook viel me dit heerlijke zachte vetbedje/vachtje op wat je erin hebt liggen... Kun je mij misschien vertellen waar je die gekocht hebt of welk merk het is? De werpkist is zeker homemade van MDF? En jullie hebben er een uitloopren van ijzer aanvast als ze groter zijn? Wij hebben er nu een van hout maar ik ben ook wel benieuwd waar je deze vandaan hebt? Ziet er wel mooi solide uit! Wij fokken standaard ruwhaar teckels zo af en toe, voor de jager en liefhebber, maar jouw Jackies zien er ook zeer mooi uit, leuk die ruwharige vachtjes en snorren & baarden!

Lieve groet,
Annemiek