Over mij

Mijn foto
Jack Russell Kennel Thornwoods Dreamcatcher. Wij fokken per jaar een paar nestje Jack Russell Terriers volgens de richtlijnen van de rasvereniging. Wilt u informatie over onze reuen of wanneer wij nestjes verwachten (zie ook informatie over onze honden). Kunt u contact opnemen met M. van Wichen tel. 0527 242384 of mailen thornwoodsdreamcatcher@live.nl

vrijdag 11 december 2009

Zusjes


Van de week belde Daniëlle voor een pup, ze ging het even overleggen met haar man... het zou toch ook wel erg leuk als mijn zusje ook een pup zou nemen. Vandaag belde Sandra, ze hadden een hectische tijd achter de rug, hun moeder was een paar weken geleden overleden, of het allemaal wel uitkwam, maar het zou ook wel erg leuk zijn zo'n hummel in huis. Ik zei ik zie het wel of je vanmiddag meekomt met je zus, ik heb nog een hondje voor je. En vanmiddag kwamen Daniëlle en Sandra en de kinderen voor een pup en natuurlijk ga je dan door je knieën. Wel leuk zo dat de twee zusjes naar de twee zussen gaan, kunnen ze af en toe nog eens met elkaar spelen, want ze gaan allebei in Loosdrecht wonen.
Sandra en Daniëlle we wensen jullie heel veel geluk met de zusjes en ben erg benieuwd hoe ze gaan heten.

Geen opmerkingen: