Over mij

Mijn foto
Jack Russell Kennel Thornwoods Dreamcatcher. Wij fokken per jaar een paar nestje Jack Russell Terriers volgens de richtlijnen van de rasvereniging. Wilt u informatie over onze reuen of wanneer wij nestjes verwachten (zie ook informatie over onze honden). Kunt u contact opnemen met M. van Wichen tel. 0527 242384 of mailen thornwoodsdreamcatcher@live.nl

vrijdag 2 oktober 2009

Kleine wereld


Gisteren moest Frank voor zijn werk in Maastricht zijn. Dus mooi van de gelegenheid gebruikt gemaakt om er een leuk dagje van te maken, dus ben ik lekker met hem meegegaan. Om half vijf was Frank klaar met werken en aangezien het koopavond was lekker Maastricht ingegaan om te winkelen. Rond half acht hadden we het wel gehad en met het oog op nog 3 uur terug rijden naar huis wel mooi zo, dus liepen we terug naar de parkeergarage.
We liepen zo door de winkelstraten richting auto en viel mijn oog op een schattig Jack Russelltje. Ik stootte Frank aan: "wat een leukerd... goh, het is net onze Jet....))- .. toen keek ik naar zijn baasje en zag ik een wel heel bekend gezicht... Ze hadden 2 jaar geleden bij ons een pup gekocht uit het één na laatste nest van Jet, Rico is een broertje van onze Juul. Wat een leuk weer zien. Ze zijn erg blij met hem, hij is heel lief en lekker rustig, net als onze Jet die ook de rust zelve is!
Hoe klein is de wereld!

Geen opmerkingen: