Over mij

Mijn foto
Jack Russell Kennel Thornwoods Dreamcatcher. Wij fokken per jaar een paar nestje Jack Russell Terriers volgens de richtlijnen van de rasvereniging. Wilt u informatie over onze reuen of wanneer wij nestjes verwachten (zie ook informatie over onze honden). Kunt u contact opnemen met M. van Wichen tel. 0527 242384 of mailen thornwoodsdreamcatcher@live.nl

maandag 9 maart 2009

Diva en Dazzling 9,5 maand oud

Gisteren en vandaag even wat foto's gemaakt van de meiden van Jet en Humphrey. Femke vroeg er laatst naar. De dames zijn wel toe aan een plukbeurt binnenkort.

Ze zijn inmiddels 9,5 maand oud. Als ik zo naar de foto's kijk zie ik veel van Jet. Dazzling heeft wel het kleurtje van haar vader. Diva is bijna 2 druppels onze Jet, ze is wel 2 cm groter, dat vind ik wel mooi meegenomen. Het zijn nog echte pubers wat slungelig, maar dat komt er in de loop van tijd van zelf wel aan.

Het zijn ontzettende lieve makkelijke honden, heerlijk open minded.















Geen opmerkingen: