Over mij

Mijn foto
Jack Russell Kennel Thornwoods Dreamcatcher. Wij fokken per jaar een paar nestje Jack Russell Terriers volgens de richtlijnen van de rasvereniging. Wilt u informatie over onze reuen of wanneer wij nestjes verwachten (zie ook informatie over onze honden). Kunt u contact opnemen met M. van Wichen tel. 0527 242384 of mailen thornwoodsdreamcatcher@live.nl

vrijdag 16 januari 2009

Mijn nieuw blog







Gisteren heb ik mijn blog opgesplitst in twee blogs, om alles wat overzichtelijker te houden, op deze site blijven alle informatie over mijn honden staan (de oudere berichten laat ik wel staan), mijn andere site gaat over mijn andere passie: ons huis, onze boerderij, alles daar om heen en alles wat mij inspireert, dingen die ik mooi vind...... Dus neem een kijkje.






Geen opmerkingen: