Over mij

Mijn foto
Jack Russell Kennel Thornwoods Dreamcatcher. Wij fokken per jaar een paar nestje Jack Russell Terriers volgens de richtlijnen van de rasvereniging. Wilt u informatie over onze reuen of wanneer wij nestjes verwachten (zie ook informatie over onze honden). Kunt u contact opnemen met M. van Wichen tel. 0527 242384 of mailen thornwoodsdreamcatcher@live.nl

zondag 30 december 2007

Juul


Juul is op deze foto's 6 maanden oud.






Een paar keer per jaar hebben wij een nestje Jack Russell Terriers. Ik heb sinds kort een eigen kennel met de naam "Thornwoods Dreamcatcher". Dit jaar had onze Jet een nestje van 6 puppen, waaronder 5 reutjes en 1 teefje. De mannen vallen vaak wat meer op in de nestjes, ze zijn wat stoerder. En met 1 teefje in het nestje moeilijk te vergelijken. Het teefje heb ik aangehouden met zoiets we zien wel wat het wordt. Jet mag hierna nog 1 nestje en de dames zijn dun bezaait, noem haar al spottend Jet & Zns.




Dus vandaar dat Juul bij ons bleef wonen, op haar stamboom heet ze "Thornwoods Dreamcatcher Delila". Ondertussen heeft ze me helemaal ingepakt en ben ik voor haar charmes gevallen. Ben helemaal verliefd! Het is ook zo'n heerlijk grietje!

1 opmerking:

Jolanda van Meerten zei

Juul is een plaatje. Papa Bram is trots op zijn knappe dochter!

Groetjes,
Jolanda van Meerten
www.jachterhoekjacks.nl