Over mij

Mijn foto
Jack Russell Kennel Thornwoods Dreamcatcher. Wij fokken per jaar een paar nestje Jack Russell Terriers volgens de richtlijnen van de rasvereniging. Wilt u informatie over onze reuen of wanneer wij nestjes verwachten (zie ook informatie over onze honden). Kunt u contact opnemen met M. van Wichen tel. 0527 242384 of mailen thornwoodsdreamcatcher@live.nl

zondag 27 juli 2008

Jup was even op visite


Gemma kwam afgelopen vrijdag langs met de kinderen en Jup. De pups hadden het op Jups riem voorzien. Lieke was helemaal verliefd op Diva, het liefst had ze haar mee naar huis gesmokkeld.

Kreeg nog meer mooie foto's van Jup, hij blijft voor mij een hele speciale.

Gemma Jup heeft het met jullie getroffen! Hij heeft bij jullie zijn plekje gevonden, bij mij heeft hij een plekje in mijn hart.



Geen opmerkingen: